האזינו: רחל פסטג בשיחה מרתקת עם חני וינרוט

    עמית דניאל 2 Comment on האזינו: רחל פסטג בשיחה מרתקת עם חני וינרוט

    חני וינרוט בריאיון מרתק ובשיחה לקראת יום הדין במסגרת יום השידורים המיוחד של קול חי "נצור לשונך" בתכנית "עניין משפחתי" עם רחל פסטג • וגם, חמש. דקות. ביום. • מרתק, האזינו:

    חמש. דקות. ביום. | ספרה האחרון של וינרוט
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חני וינרוט, מי שמובילה את ההתמודדות האישית שלה עם מחלת הסרטן שפקדה אותה כמבוא לשיחות באמונה, בביטחון ובסיפורים מרתקים מחיי היום יום של ההתמודדות המתמשכת עם השלכותיה של המחלה, מוציאה בימים אלו ספר חדש שנקרא "חמש. דקות. ביום." ובו בצורה מרתקת ויוצאת דופן, מביאה וינרוט את הרגעים הקטנים, הפשוטים מחיי היום יום.

    בתכנית "עניין משפחתי", שוחחו רחל פסטג וחני וינרוט על הספר החדש וכחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – "נצור לשונך" – שוחחה חני על כך שאנו מוצאים את עצמנו מדי פעם 'שופטים' את האחר ומסכלים על השונה שבכל אחד סביבנו אך בבית החולים, כשכולם מחוברים לאותה אינפוזיה והשוני היחיד זה בסוג המחלה והטיפול בנו, אנו מבינים כי בסופו של דבר, כולנו אותו הדבר.

    וינרוט

    לקראתנו. מתוך הספר החדש

    בנוסף, שוחחה חני על משמעות יום הדין עבורה, אותו היא מרגישה בכל יום מחדש בכל השנה מה שמתקשר למושג המוטבע על ספרה החדש "חמש. דקות. ביום." כל רגע, כל דקה, לשים לב לזמן שלנו, לשים לב לרגעים הקטנים.

    לסיום, ביקשה רחל לשמור ביתר שאת על שמירת הלשון במשך חמש דקות ביום, כשם ספרה החדש של חני, לרפואתה של חני וינרוט, חנה בת יפה בתושח"י.

    האזינו לריאיון המרתק:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חני ז"ל.יהי זכרה ברוך
      אוהבים ומתגעגעים….